Minuba integration
Minuba er et online sags- og ordrestyringsværktøj, der hjælper til at give bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet i virksomheden.
Med funktioner som ordrehåndtering, ledelsesoverblik, tidsregistrering, fakturering og budgethåndtering kan Minuba rigtig meget, der kan optimere virksomhedens fremgang.
Derfor har vi i samarbejde med udviklerne af Minuba skabt en mulighed for integration mellem Minuba og både Uniconta og Dynamics C5, så du nemt kan håndtere ordrer, projektposter, betalingsposter og mange andre elementer mellem disse systemer.
Synkronisering fra C5 til Minuba
Synkronisering fra Minuba til C5
|
Synkronisering fra Uniconta til Minuba
Synkronisering fra Minuba til Uniconta
|
Vi kan hjælpe dig med at få sat integrationen op i din Uniconta eller C5 løsning - kontakt os for at høre mere omkring Minuba-integrationen.
Klik på Minubas logo herunder, hvis du ønsker at læse mere om Minuba på deres hjemmeside.