Tlf.: 64 76 12 11

Log ind
Brugernavn:
Adgangskode:
Har du glemt din adgangskode? Klik her
Glemt din adgangskode?
Indtast din e-mail og klik på "Send adgangskode" knappen. Så modtager du e-mail, som du kan bruge til at forny din adgangskode.
Email (påkrævet):
PentaCon A/S logo

Ledige stillinger

PentaCon søger rutineret ERP konsulent

Til styrkelse af vort konsulent team søger vi en rutineret og selvstændig virksomhedskonsulent/-udvikler med indgående kendskab til økonomisystemet Microsoft Dynamics C5 og Uniconta.

 

Din profil

Du har en regnskabsmæssig baggrund og er rutineret i ovennævnte økonomisystemer, således at du kan tale i øjenhøjde med vore kunder. Du er ansvarsbevidst og ordholdende. Du er god til at bevare fokus og overblik. Dine opgaver spænder bredt indenfor konsulentvirke, bl.a.:

  • Hot-line bistand til kunder indenfor de nævnte økonomisystemer
  • Projektleder på kundeløsninger herunder deltagelse i test af løsninger
  • Undervisning af kunder on-line eller on-site i forud definerede moduler(områder)
  • Deltagelse i kundespecifik produktudvikling – hvor du er tovholder og evt. udførende
  • Deltagelse i test og optimering af specialudviklede moduler generelt
  • Dansk på højt niveau eller som modersmål

 

Hvem er vi

PentaCon A/S er et ERP/Økonomisystem og IT-konsulent firma, der tilbyder effektive ERP-løsninger specialudviklet til at kunne dække kundens behov. Vi har stor erfaring med økonomisystemerne Microsoft Dynamics C5 og Uniconta. Til specialudvikling i Uniconta har vi et .Net team, der bistår med selve programmeringen. Vort domicil ligger i Tommerup på Fyn.

 

Hvad følger med jobbet

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden er 8.00 – 16.00 (fredag 8.00 – 15.00). Der er bl.a. mulighed for at indgå i en frokostordning, sundhedsforsikring og tilskud til betaling af internet i hjemmet. Løn aftales efter kvalifikation og erfaring.

Har du lyst til at blive en del af PentaCon A/S, så send din ansøgning og dit CV til job@pentacon.dk. Jobsamtaler finder sted løbende, indtil vi har fundet den rigtige kandidat.