Tlf.: 64 76 12 11

Log ind
Brugernavn:
Adgangskode:
Har du glemt din adgangskode? Klik her
Glemt din adgangskode?
Indtast din e-mail og klik på "Send adgangskode" knappen. Så modtager du e-mail, som du kan bruge til at forny din adgangskode.
Email (påkrævet):
PentaCon A/S logo

Vi yder Microsoft Dynamics C5 support

Der snakkes i krogene om, at C5 er ved at udgå, fordi Microsoft ikke længere opdaterer programmet. Men det betyder ikke, at man er nødt til at skifte ERP system.

Faktisk vælger rigtig mange at fortsætte med deres C5 i mange år endnu!

Vi kan hjælpe dig til at få det bedste ud af din C5

 

For mere information klik på et af kasserne herunder.

C5 Moduler

Råder du over et aktivt abonnement på din C5, kan du stadig tilkøbe C5 moduler og C5 brugere, hvis du får behov herfor. Du kan altid tilkøbe database – uanset om du har abonnement eller ej.

C5 Værktøjskasse

Husker du også at få ryddet op i gamle C5 data – eller tilkøber du bare mere database?
Hvis ikke, har vi samlet en værktøjskasse med moduler, der kan være en god hjælp til dig i forbindelse med oprydningen.

C5 Løn

Vores C5 Løn team er altid på forkant med alle opdateringer på lønområdet. Med mange års erfaring kender vi til de problemstillinger, der kan opstå i forbindelse med en lønkørsel.

C5 2012

Denne version af C5 – også kaldet den klassiske C5 – har i mange år været det mest udbredte økonomi system i Danmark, og det er stadig det procentuelt mest udbredte økonomisystem.
Og hvorfor nu det?

MicroBizz integration

Microbizz er en cloud-baseret software, der kan håndtere alt fra tidsregistrering og vagtplanlægning til kvalitetsstyring og dokumentation, vareforbrug og DB på opgaver, GPS og planlægning af ruter, overblik over mandskab og udstyr, projekt-, proces- og opgavestyring og meget mere.

Minuba integration

Minuba er et online sags- og ordrestyringsværktøj, der hjælper til at give bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet i virksomheden.
Vi har i samarbejde med udviklerne af Minuba skabt en mulighed for integration mellem Minuba og både Uniconta og Dynamics C5, så du nemt kan håndtere ordrer, projektposter, betalingsposter og mange andre elementer mellem disse systemer.


 

 

Microsoft Dynamics C5 - Danmarks mest udbredte økonomisystem til små og mellemstore virksomheder.

 

 

Microsoft har valgt at stoppe udviklingen af den klassiske Dynamics C5 i januar 2019. Sidste version hedder 2012 (4.4.02.021). Den seneste version blev frigivet i november 2018, og den version indeholdt en hel del optimeringer i selve kernen, således at C5 er blevet optimeret til de nyeste server versioner og SQL. Tjek din version under

 

Generelt/Kartotek/System Status/Tilretningsstatus:

 

 

C5 applikation versionsnummer eksempel

 

 

C5 er absolut ikke død - rigtig mange vælger at fortsætte med deres C5 mange år endnu – nok fordi der igennem tiden er blevet bygget firma specifikke løsninger, der ikke umiddelbart findes i et standard system.

 

 

 

Med et aktivt abonnement kan du stadig tilkøbe ekstra moduler og funktionalitet samt opdatere, hvis du anvender en ældre version. Database kan alle tilkøbe, med eller uden abonnement. Vi - og andre forhandlere - udvikler stadig i C5, så der vil altid være hjælp at hente.

 

Uanset om din virksomhed vokser, og du har brug for at tilføje brugere, eller du vil udvide din C5 løsning for at håndtere nye forretningsmæssige opgaver, eller du vil udnytte systemfunktionalitet, som du allerede ejer, men endnu ikke har "aktiveret", kan din virksomhed have fordel af en gennemgang af dine aktuelle behov.

 

 

 

Få mere ud af din C5 løsning - lad os hjælpe dig.