Login

Minuba integration

Minuba er et online sags- og ordrestyringsværktøj, der hjælper til at give bedre overblik, effektiv drift og øget likviditet i virksomheden. Med funktioner som ordrehåndtering, ledelsesoverblik, tidsregistrering, fakturering og budgethåndtering kan Minuba rigtig meget, der kan optimere virksomhedens fremgang.

Derfor har vi i samarbejde med udviklerne af Minuba skabt en mulighed for integration mellem Minuba og både Uniconta og Dynamics C5, så du nemt kan håndtere ordrer, projektposter, betalingsposter og mange andre elementer mellem disse systemer.

 

Synkroniseringsmuligheder fra Uniconta/C5 til Minuba

  • Debitorer
  • Projektposter - Inden for en udvalgt tidsramme kan man synkronisere projektposter til Minuba.
  • Betaling og Lager - Hold din Minuba profil opdateret med betalinger og lagerkartoteker.

 

Synkroniseringsmuligheder fra Minuba til Uniconta/C5

  • Nye kunder fra Minuba.
  • Eksisterende kunders opdatering af stamdata.
  • Timeregistreringer ved Projektkladder.
  • Materialeregistreringer ved Projektkladder.
  • Nye varer fra Minuba kan overføres til Uniconta/C5 - med udgangspunkt i Standardvarer.
  • Der kan vælges mellem at lade Minuba fakturere eller sende fakturagrundlaget til Uniconta/C5.

 

Vi kan hjælpe dig med at få sat integrationen op i din Uniconta eller C5 løsning - kontakt os for at høre mere omkring Minuba-integrationen.

 

 

 

 

Klik på Minubas logo herunder, hvis du ønsker at læse mere om Minuba på deres hjemmeside.

 

Minuba logo